tirsdag 18. mai 2010

Hello World

Skrevet 4. April, 2010

Da var det på tide å lage blogg. Den er egentlig ikke offisielt åpnet enda, men jeg bestemte meg for å begynne litt tidlig.

Neste år skal nemlig ikke tilbringes hjemme men i utlandet. Problemet er at jeg ikke vet hvor enda. En uke før påske var jeg på intervju til UWC, som er United World Colleges (jeg forklarer mer hva det er hvis jeg kommer inn). I år var det 154 søkere, omtrent 60 var på intervju og 40 kommer inn. Jeg syns intervjuet gikk ganske bra, men jeg er ekstremt nervøs for den lille, brune konvolutten som kommer etter påske en gang. Jeg tror vi får vite det neste uke, eller senest uka etter. Da får jeg også vite hvor jeg eventuelt kommer inn, for det vet jeg nemlig heller ikke. Jeg kan ende opp i Costa Rica, Singapore, USA, Norge eller et helt annet sted. I år sender de elever til 10 land, hvis jeg har klart å telle riktig. 10 land rundt om i hele verden.

Om jeg ikke skulle komme inn der, har jeg en backup plan. Da har jeg allerede kommet inn på Elvebakkens utvekslingsprogram i York, England. Så uansett hva som skjer, så skal jeg til utlandet neste år!

Kryss fingrene for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar