mandag 25. april 2011

Study Leave

Vi hadde skole i dag, har skole i morgen, så har vi study leave. Grunnen?
På onsdag har jeg engelskfremføring, på fredag må labben min være ferdig og om en uke begynner end of the year exams. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg ikke skal være på facebook eller skype før eksamenene er ferdig, så hvis noen vil ha tak i meg er det bare å sende e-mail til mariet1704@gmail.com eller marie.totland@uwccostarica.org, ringe residensen på 00 506 22 82 5609 - 143 eller sende brev eller pakker til adressen som står ------>

Her har dere noe å kose dere med i mellomtiden.
Åsa har bursdag neste uke, og ettersom Mamma Ellen var her i påsken hadde hun med en tidlig bursdagsgave til ungen sin; en flunkende ny Mac (noe som, hvis du noen gang har sett pcen til Åsa, strengt tatt var litt nødvendig). I påsken hadde hun dermed lyst til å leke litt med iMovie og pappa hadde med seg sitt undervannskamera. Dette førte til en liten, meget seriøs, video som nå er lastet opp på Youtube. Enjoy!




Ciao,
snakkes om 3 uker!
 

2 kommentarer:

  1. Utrolig bra! Vi er vel hjemme, og E-post er sendt :-)

    SvarSlett
  2. fakkaz jeg vil skype med deg

    SvarSlett