onsdag 2. mai 2012

1 down, 13 to go

Sorry, bloggtørke.

Studiene har tatt overhånd og jeg har ikke hatt tid til å blogge / gjøre noe som er bloggmateriale (Bortsett fra bursdag osvosv. Den var bra, for de som lurer)

I dag hadde jeg min første eksamen, engelsk paper 1, og "the beginning of the end" er passende. Nå har jeg bare 13 eksamener igjen, neste kommer i morgen med matte.
Om nøyaktig to uker og en dag er jeg ferdig med IB for alltid, og om tre uker og en dag mottar jeg vitnemålet mitt på graduation. Herre, det kommer til å gå fort.

Blogges

1 kommentar:

  1. Lykke til Marie! Det kommer nok til å gå bra :) Her begynte de i forje uke, og graduation er neste lørdag (19.05). Jeg skal ha kick-off med engelsk&matte på torsdag. Selv om det "bare" er 1st year exam er det ganske spennende... Og igjen: LYKKE TIL!!!! Nyt den siste tiden :) Hva skal du gjøre til neste år?

    SvarSlett