fredag 3. desember 2010

1. Desember!

I forigårs var det første desember. Herregud så fort, men allikevel så sakte det har gått. Akkurat nå er det 7 dager, 20 timer og 19 minutter til jeg drar fra campus og vender nesa nordover igjen. Det er en underdrivelse å si at jeg gleder meg. Hjemme er det massemasseminusgrader, snø og annet kos. Jeg liker meg veldig godt her, men herregud så deilig det skal bli å komme hjem.
Mammaen til Lotta fra Tyskland er super! Hun sendte 4 kalendere i en pakke og sa at Lotta skulle gi dem bort. Og jeg fikk en <3 Så igår hadde vi rituell åpning av luke 1, Lotta, Bethania fra Brasil og Marie fra Frankrike og jeg.

Bethania har aldri hatt en adventskalender før, og Marie viser henne den rette entusiasmen

Tusen takk til mamman til dennne rare Tyskeren. <3 

Marie fra Frankrike 


Jeg har ringet rundt 11 desember!

Senere hadde Åsa, Susanne og jeg Norwegian moment hvor vi spiste norsk godteri og hørte på norsk julesanger og sang blåfjell og generelt bare koste oss. 

Biler!!!!! 

Og Twist!!!!! (og Susanne)

2 kommentarer:

  1. Så koselig! Når kommer du hjem? Jeg trodde altid jeg hadde kjempe god tid med søknaden, men nå er det nesten rett rundt hjørnet, og nå er det masse fokusering, for de karakterene jeg får nå er de jeg søker med...

    Lykke til med IB, det er jo mye vanskeligere! Og god tur hjem, når det skjer :)

    SvarSlett
  2. sv: Heldige deg da, vi får ikke juleferie før på tirsdag :P Har fikset læreruttalelser og legen allerede. God ferie!

    SvarSlett