onsdag 29. desember 2010

Home!

Nå har jeg vært hjemme i litt over to uker, og om litt under to uker skal jeg tilbake til varme, solfylte Costa Rica. Det har vært helt fantastisk deilig å være hjemme igjen, med snø, kulde, venner og familie. Det har også vært litt rart å komme hjem igjen, for på en måte føles det som om det har skjedd så mye mens jeg var borte, men samtidig føles det som jeg aldri dro. I går hadde vi norsk UWC-møte hos andreåringen min, Emily. Jeg var eneste representant for førsteåringene, men alle andreåringene og begge tredjeåringene mine var der pluss kjæresten til Øyvind, Susan fra Ecuador. Det var en utrolig koselig kveld! (hint hint, Åsa og Oskar...)

Jeg har ihvertfall innsett hvor glad jeg er i Norge, og spesielt Oslo, når jeg har vært hjemme nå.


Fra Aker Brygge, det var frostrøyk på vannet og livet var rett og slett herlig. Fine Oslo

God Jul og Godt Nytt År alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar