mandag 31. oktober 2011

Los fines de semana

Denne helgen har jeg igjen vært ekstremt uproduktiv med tanke på IB, men jeg har hatt noen fantastiske dager, så det var verdt det. På fredag var jeg på finfin middag med Lucy og Amy fra USA før vi dro på en superkul konsert med Sonambulo, et Costaricansk band. Det var en fantastisk konsert med mye bra musikk og bra folk og god stemning. På lørdag dro vi med residensen et par timer ut fra byen til noen varme kilder som kommer naturlig på grunn av den vulkanske aktiviteten. På kvelden var det Halloweenfest, jeg og Julia fra Nederland/USA kledde oss ut som skumle porselensdukker og gikk rundt og skremte folk hele kvelden. På søndag var det bursdagen til Aura, og vi dro til et sted som noen familievenner av Amy har med basseng og greier. Fin måte å ikke gjøre skolearbeid på. Nå må jeg gjøre EE...

Amy, Åsa og jeg på Sonambulo

Julia, Guillermo og meg. Flere bilder kommer kanskje senere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar