tirsdag 22. november 2011

Tiden går...

Det er nemlig nå under tre uker til jeg igjen setter føttene på norsk jord. Forhåpentligvis klarer dere å trylle frem litt snø til jeg kommer hjem og, det hadde vært fint.
I dag har jeg sendt World Literature-stilen min også, så det er enda en major IB innlevering ferdig. Score.
Nå drikker jeg te mens jeg jobber med TOKstilen min og matteportfolio litt om hverandre.

På torsdag venter noe a la dette på meg, og jeg er helt fantastisk stoka. Det er nemlig amerikansk thanksgiving og alle amerikanerne skal ha selskap hos en av lærerne. I tillegg har alle lov til å ta med seg "en de er takknemlige for" og Lucy valgte meg (hun vet jeg er glad i god mat høhø) 

1 kommentar:

  1. Håper du fikk en kjempeflott thanksgiving! Må være utrolig kult å få oppleve det på den "rette" måten :) Du får nyte de siste ukene, i Norge er det kaldt kaldt kaldt!

    SvarSlett