tirsdag 29. november 2011

Latinoamérica

Jobber med matteportefølje om "Population trends in China"(Ja jeg er klar over at absolutt alle innleggene mine er om skolearbeid, men av en eller annen grunn er det når jeg jobber jeg får inspirasjon til å skrive. Merkelig det der)
De siste dagene har det blåst masse, så været minner meg litt om en fin, norsk sommerdag. I dag satt jeg ute og spiste lunch og nøt været sammen med Amy fra USA og Zoë fra ... litt rundt om kring. (Passet hennes sier hun er amerikaner hun også, men hun er costaricansk i følge henne selv) Zoë viste oss en musikkvideo til en sang jeg hadde hørt for et par dager siden, og videoen styrket min kjærlighet for Latinamerika. Derfor tenkte jeg at jeg kunne dele den med dere, kjære ikkeeksisterende lesere av min triste blogg. Se videoen selv om dere ikke skjønner hva den sier. Den er et lite kunstverk i seg selv og viser fine kontinentet. Fine Calle 13


Tú no puedes comprar el viento, tú no puedes comprar el sol
Tú no puedes comprar la lluvia, tú no puedes comprar el calor
Tú no puedes comprar las nubes, tú no puedes comprar los colores
Tú no puedes comprar mi alegría, tú no puedes comprar mis dolores

Vamos Caminando!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar