mandag 13. februar 2012

Jordskjelv

Klokka 5 i natt våknet vi av at det ristet kraftig i hele huset. Jeg satte meg rett opp i senga (kanskje jeg burde få meg en sånn vekkeklokke), det samme gjorde begge romkameratene mine. Jordskjelv. Ettersom vi er i andre etasje i residensen virker skjelvet mye sterkere enn det gjorde på bakken. Skjelvets episenter var ca to og en halv time unna skolen, og målte visstnok 6 på richters skala. Det hadde visstnok vært så sterkt at noe glass hadde knust i en annen residens, så det sier vel litt. Det varte ikke veldig lenge heldigvis, men det var litt ekkelt for det. Selv om det tok ganske lenge før jeg sovnet igjen, var det verdt det ettersom jeg hadde den kuleste drømmen noensinne. Så vet dere det.

Den røde prikken er jorskjelvet. Wooooo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar