tirsdag 20. mars 2012

Ja, jeg lever fortsatt (såvidt)

Jeg vet det er evigheter siden jeg har postet her, det har bare skjedd så mye, jeg har ikke hatt tid (eller energi).

Project week, musikalen, nå er det mocks (prøveeksamen) ++. Det skjer mye.
Jeg var hjemme forrige uke til bestefars begravelse. Det var trist, men utrolig fint. Deilig å være hjemme, få en liten pause etter den hektiske uken før vi hadde musikalen forrige lørdag.

For dere som ikke vet det, så var jeg en av de fem som var ansvarlig for skolens musikal. Den er helt elevstyrt, og jeg kan love dere at det var mye jobb. Men herregud så gøy det var også. Den siste uka var helt ekstremt hektisk. Vi hadde øvinger hver dag, stress med mikrofoner og lys som ikke virket osvosv, men vi kom i land.



Danzas of the Lion Kingdom - UWCCR 2012 from United World College Costa Rica on Vimeo.

Her er videoen av musikalen. Den var kulere live (lover). Teater bør aldri ses på film (syns nå jeg i hvert fall), men det er kult for det.
Pappa, søstera mi og bestemor (woop) så hele greia på live streaming, den begynte klokka syv på kvelden her, som er klokka to på natta hjemme, og varte til ca klokka fire, jeg er sykt imponert.

Nå må jeg øve til mocks.
Bloggessss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar