tirsdag 27. mars 2012

Ringen er sluttet

For et par dager siden fikk førsteåringene mine vite at de selv har fått førsteåringer. Jeg må ærlig innrømme at det er veldig merkelig å tenke tilbake på i fjor da jeg var eneste nordmann på campus da jeg fant ut at jeg hadde fått mine egne små førsteåringer. Jeg føler meg som en bestemor. Nå er jeg noens tredjeåring. Shit. I natt hadde jeg en drøm om graduation, og nå som mocks går mot slutten, og den virkelige øvinga til eksamen starter blir det mer og mer virkelig (eller uvirkelig) at jeg snart er ferdig her.

Om fem uker har jeg min første eksamen, om syv og en halv uke er jeg ferdig med alle eksamenene og om litt over åtte uker er jeg offisielt UWC alumni. Tiden går fortere og fortere, og før jeg vet ordet av det lander jeg på Gardermoen. Men først skal jeg reise rundt i mellomamerika med Vilde som kommer på besøk wooo.

Nå må jeg sette meg ned og jobbe med historie, og jeg vil jo ikke skuffe favorittlæreren min med en elendig mock, så det må nok litt øving til.

Hasta luego

Legger ved noen bilder fra et par helger siden, da vi var ferdige med Theory of knowledge presentasjonen og ToK for alltid, og feiret med å ta en tur til La Sabana, en park et lite stykke fra skolen.

Meg og Lucy (USA)

Tiy (Trinidad og Tobago), Hatty (England) og Åsa

1 kommentar:

  1. ... men livet etter UWC er ganske fint det óg. Nyt de siste ukene - skal sende noen ekstra IBvibes til Santa Ana i mai. Ta vare på deg selv :) Hilsinger fra Tennessee

    - Martin

    SvarSlett