tirsdag 1. februar 2011

I love the IB

Hei dere der hjemme som klager på at dere har mye å gjøre. Her er min lekseplan for den neste uka

Kjemilab 1
Kjemilab 2
Kjemilab 3
Matteprøve på tirsdag
Prueba 1 i spansk
Prueba 2 i spansk
Gloseprøve spansk
Fremføring i spansk
Written task i Engelsk
Rationale i Engelsk
Lese "parfymen" til self taught
Fremføring om Parfymen i Self taught
Historieinnlevering

+ at jeg må finne ut hva jeg vil skrive EE om i historie innen mandag ("The extended essay (EE) is a mandatory core component of the IB Diploma Programme. It is a research paper of up to 4,000 words giving students an opportunity to conduct independent research or investigation on a topic that interests them")
Noen som har noen ideer?

Nå er klageinnlegget ferdig, det kommer mer koseinnlegg når jeg får lagt inn bilder på macen og kanskje når jeg er ferdig med et par kjemilabber. Trimesteret er ferdig neste torsdag, da håper jeg det roer seg litt

EDIT: Det er ikke så ille som det høres ut, jeg koser meg veldig altså. Man kan ha det mye morsomt når man gjør lekser (les: prokrastinerer) sammen. Og man tar seg alltids tid til å slappe av (les: prokrastinere). Det er vel bare å innrømme først som sist at jeg er veldig dårlig på å jobbe når jeg bør jobbe og sitter derfor igjen med veldig mye jobb til slutt. (les: PROKRASTINERING) 


3 kommentarer:

  1. Skriv om.. pels eller spiseforstyrrelser eller.. noe. IDK :P

    SvarSlett
  2. STÅ PÅ! Ej veit forresten om noke som funka bra som motivasjon! Begynde på S og det e ikkje Susanne..HEHE

    SvarSlett
  3. Du er flink IB-bebi<3

    SvarSlett