fredag 11. februar 2011

Lyset i enden av tunnelen + P3 - Siv Jensen = Lykke

Kjenner at jeg ikke er så stressa lenger, jeg kan se lyset i enden av tunnelen. Klokka er 1 jeg sitter og lager engelskpresentasjon engelsklæreren bestemte seg for å dumpe på oss på onsdag, den er i morgen klokka 10. Jeg har levert historiestilen, jeg har hatt alle prøvene, self taught-presentasjonen er utsatt og engelskpresentasjonen snart overstått. Da gjentstår det bare en labrapport, og så er andre trimester på UWCCR overstått.
En annen fin ting som får meg gjennom arbeidet er at jeg kom på at jeg kan høre på P3 på internett (når det holder, vel å merke). Akkurat nå hører jeg på P3 morgen, som er kos (selv om besøket kunne vært bedre. Siv Jensen er ikke min favorittperson i verden for å si det mildt.

Lyset i enden av tunnelen karer, kom igjen!

2 kommentarer:

  1. Du er flink, men ikke så flink i norsk. Tunnel min venn, ikke tunell.

    SvarSlett
  2. Å. Ehe. Kleint. Google chrome har sluttet å rette norsken min. Søren.

    SvarSlett