mandag 7. februar 2011

Slappe dager

Ja, jeg savner dem. Trimesteret slutter på fredag, og det betyr vurderingssituasjonshelvete denne uka. Jeg Skal ikke nevne alt jeg har igjen, man kan jo ikke klage hele tida..

De har satt opp 4 hengekøyer utenfor residensen min, og det er utrolig hvor lett det er å sovne der hvis man ligger der og skal prøve å lese bok til self taught

Åsa derimot, trodde hun hadde satt seg i skyggen da hun satte seg for å gjøre lekser forrige helg. (tror nok bare en nordlending kan få til noe sånt) Resultat: En meget solbrent rygg. Hele uka har jeg smurt på aloe vera som vi hentet fra drivhuset (Gardening CAS, represent!) og jeg tror nok vi klarte å redde huden hennes fra å få varige men. 

2 kommentarer:

  1. Å kjære vene! Stakkars Åsa og takk, Marie, for at du steller så godt med henne!! Uff det var en skikkelig forbrenning. Ho blir aldri brun , og så solbrent har ho aldri vært. Og dette skjedde i helga, men trur du ho har skrevet Mail t mæ og klaga eller sagt noe....? Æ visste ingenting før æ leste bloggen din no. Det er vel ulempen at andre tar bilder av ho og forteller,,slik at mora får bite det likevel....
    :-)). Bare vent til æ kommer til Costa Rica før påske, Marie, kanskje venter det dæ en liten sykepleierpåskjønnelse! Lykke til med innspurten i trimesteret! Håper du og Åsa og alle kan puste lettet ut til helga, iallefall ha fri og kose dokker skikkelig! Ikke la Åsa sitte i skyggen engang, putt på ho klær og solbrilla, he he. Klem fra Åsamamman

    SvarSlett
  2. hihi, må jo passe på henne litt :) Og noen må jo sladre på henne også.
    Vi snakket nettopp om hvor mye vi gleder oss til helgen, det skal bli deilig å være ferdig med denne uka!

    SvarSlett