mandag 16. august 2010

1 uke, 1 dag, 23 timer og ca 15 minutter

Så lenge er det til jeg sitter på flyet over Atlanteren sammen med mine to andre fantastiske førsteåringer, Åsa og Oskar. Jeg kjenner at det begynner å gå opp for meg at jeg skal reise, men jeg er langt fra klar for det. Nå er jeg hjemme etter en hektisk, men fantastisk ferie! Jeg har vært hjemme tilsammen under en uke i hele sommer, så det skal bli deilig med en uke hjemme før jeg reiser. Jeg har vært på introhelg med UWC, Landskappleik på Voss, på Hovefestivalen med Anniken og vært på hytta hennes, på Mallorca, på Strunkeveko og på Hilme før jeg og Solveig dro på Feakle Festival i Irland og nå til slutt har jeg vært i bryllup i Bergen.

Muse på Hove. Det var fantastisk!

Nesheim på Voss. Er det rart jeg liker Norge?


Men nå er jeg altså hjemme, og jeg har en uke på å flytte hele livet mitt ned i to kofferter før jeg setter meg på flyet til andre siden av verden.
Jeg har aldri vært noen stor blogger, men jeg skal prøve å blogge for å holde dere her hjemme oppdatert. I tillegg vil jeg også blogge for å inspirere og hjelpe nye eventuelle søkere, for jeg vet hvor mye jeg selv satte pris på å lese bloggene til andre UWC-elever da jeg skulle søke!

Flyet mitt går klokken halv 12 fra Gardermoen den 25. august. Be there!



2 kommentarer:

  1. Norge er fint, og det er CR óg :):)

    SvarSlett
  2. Nå er det mindre enn ett døgn til!!
    - Åsa

    SvarSlett