torsdag 19. august 2010

PakkeRyddePakke

Jeg har prøvd å begynne pakkingen. Jeg fant ut at jeg må begynne tidlig ettersom jeg er opptatt hele helgen med diverse avskjedsfester og mamma og pappas 50årsfeiring. Men dere som kjenner meg vet at jeg hater pakking, så det går ikke så veldig fort at det gjør noe. I går kveld satt i skapet mitt og skulle gå igjennom det for å finne ut hva som skal være med til UWC, hva som skal ligge igjen og hva som skal til Fretex. Jeg kjedet meg halvt i hjel, så Anna og jeg fant ut at vi kunne varme opp Skype sånn at vi er forberedt til jeg er på andre siden av verden. I går hadde jeg kjøpt meg nytt kamera, et Nikon Coolpix S8000, og jeg er kjempefornøyd. Så det skulle også prøves mens jeg ryddet og skypet. Mutlitasking ftw!

Anna liker Skype

Forresten så er min skype marietotland Så det er bare å adde meg :)



1 kommentar: