tirsdag 24. august 2010

Avskjedsfester og (reise)feber

I morgen tidlig setter Oskar, Åsa og jeg oss på flyet til Costa Rica. Den siste uken har jeg brukt til å si hade til folk og til litt pakking innimellom. Jeg hadde 3 avskjedsgatherings i løpet av tre dager, og etter en sommer som har gått i ett var det vel bare å forvente at jeg kom til å bli syk. Men det passer veldig dårlig med noe liknende halsbetennelse og nesten 40 i feber rett før jeg reiser. Jeg bare håper på å bli bedre til i morgen! Jeg orker ikke å reise i over 17 timer med feber og uten å kunne svelge noe som helst.

Plakat jeg fikk av Nora, Anna og Helene. Den er super!



Selv om jeg gleder meg masse til å reise er det dritt å si hade til folk

Tusen, tusen takk Nikolai for at jeg fikk ha avskjedsfesten min hos deg, og takk til Sigrid for at vi fikk ha nach hos deg :) Dere er supre!




Kusiner på avskjed/dobbel 50årsdag



Pizza i teltet. Is good is yes

I går klarte jeg å overtale mamma til å la meg ta en tur på skolen for å møte folk (noe som sannsynligvis ikke var en supergod idé, men men). Etter skolen dro vi ut i byen og jeg fikk testet mitt nye kamera (Det jeg kjøpte forrige uke ble ødelagt på fredag, så jeg fikk igjen penger på det på garanti og kjøpte meg et nytt ett. Canon Ixus 300 HS)



Kommer til å savne dere!



Is i sola!

Nå skal jeg til legen igjen for tredje gang på like mange dager. Mamma vil utelukke kyssesyken


3 kommentarer:

  1. God tur! Håper dere får en fin velkomst fra 2.åringene! :)

    Hilsen Jørn, far til Susanne som er 2.åring

    SvarSlett
  2. Savner deg allerede!

    SvarSlett