lørdag 28. august 2010

Jeg går meg ikke vill på campus lengre, så det er jo en god ting. Nå sitter jeg på rommet til Daidre fra Irland, siden det er internett her noe rommet mitt ikke har.. Jeg tror rommet mitt er det eneste på hele campus uten, så det er litt irriterende. Hun bor rett over gangen fra meg og er kjempesøt. Akkurat nå skyper hun med kjæresten sin, så jeg har tid til å skrive litt. På torsdag hadde vi ikke så mye å gjøre, så Åsa, Oskar og jeg var først på Multiplaza, et stort amerikansk kjøpesenter ca 10 min med buss herfra  sammen med Emily, Susanne og Martin (andreåringene våre) og Aura fra Finland. Etterpå dro vi 6 norske til en indisk restaurant. 


Dårlig kvalitet, men koselig gjeng

I går hadde vi masse "minitimer" sånn at vi kunne se hva vi ville ta. Foreløpig ser mine valg slik ut:

Spanish B Higher Level
History Higher Level
Biology Higher Level
Chemistry Standard Level
Maths Standard Level
Og så står det mellom Norsk Self Taught og English A1 SL

På kvelden hadde vi residensmiddag. Det var koselig! 

El Coco girls


Hjørnet mitt. Ikke helt ferdig dekorert, men det kommer seg. 


El Coco. Kjøkkenet fra stua :)

I dag hadde vi placement tests i Engelsk og matte. Engelsken var vanskelig, siden jeg egentlig aldri har analysert noe særlig før. Matten gikk ok tror jeg, men hvem vet.. 
Nå er det snart middag, og jeg er lei av å være asosial :) 

3 kommentarer:

  1. ømg, suoerkul blogg c:

    SvarSlett
  2. wow hvem har laget den sykt fine plakaten over sengen din?

    SvarSlett
  3. JEG SYNES DU SKAL SKRIVE ET INNLEGG OM MEG

    SvarSlett