torsdag 23. september 2010

1 måned!

Det er ganske sykt at på lørdag har jeg vært her en måned allerede. Det har gått utrolig fort, men det føles også som at vi har vært her så utrolig mye lengre! I går var det CAS-fair, som rett og slett var en slags messe hvor man kunne gå rundt til forskjellige stands for å finne ut hvilke CAS man vil ta. For dere som ikke vet det er CAS (Creativity, Action, Service) noe som er obligatorisk for alle IB-elever, det er rett og slett utenomfaglige aktiviteter, og man må i teorien ta en av hver, men jeg tror jeg endte opp med 7 forskjellige CAS, men jeg vet ikke om jeg kommer til å ta alle 7. Det var så mye å velge mellom, jeg klarte nesten ikke å bestemme meg. Men det jeg endte opp med var, Photography, Grease (musical) og World Foods (eller Dessert CAS, jeg har ikke helt bestemt meg) for Creativity, Climbing og Volleyball for Action og Animal Shelter og Gardening with kids for Service.

Bilder tar for lang tid til å laste opp nå, men i morgen skal vi ut og feire at vi har vært her en måned, så jeg skal prøve å få lastet opp noe etter det. 

Nå venter en English Essay om et utdrag av vår alles kjære "Grendel"
Adiós

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar