torsdag 30. september 2010

Brunost og Evakuering!

Skolen vår har en elv rett ved siden av, skolen vår ligger i en dal, det har regnet veldig mye de siste dagene. Vi er i standbysituasjon. Midt i historietimen kom en i admin og sa at alle måtte møte opp på biblioteket etter timen. Der fikk vi vite at ettersom det har regnet så mye er det en mulighet for at det kan komme flash flood fra elva, og at hele campus blir oversvømt. Vi ble bedt om å pakke en bag sånn at vi er klare til å dra hvis vi må evakueres, noe vi blir hvis det regner mer. Jeg tror ærlig talt det ikke blir noe av, men man vet jo aldri

I dag kom endelig pakken min!! Den ble sendt for over en måned siden, så det var vel kanskje på tide nå.  Jeg ble helt ekstatisk da Martin kom bort til meg og sa at det lå en grønn pakke og ventet på meg i administrasjonen. I pakken var det brunost, sjokolade, toroposer, kort hjemmefra og ikke minst brillene mine! I'm so exciiited!




Ett stykk lykkelig nordmann!

Utrolig nok var ikke brunosten dårlig, så vi skal nok ha en Norwegian Night igjen snart!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar