mandag 20. september 2010

Eplekake og omelett

I går lagde vi eplekake, for jeg og Åsa fikk plutselig veldig lyst til å bake noe. Vi blir litt mobbet for alle de Norwegian Nights vi har hatt, men denne gangen var faktisk ikke meningen at det skulle være det. Det begynte med at vi skulle bake, og så kom Oskar og Susanne for å være med, og til slutt kom Martin. Så selv om vi prøvde å påstå at det ikke var norsk kveld ved å invitere Cello fra Canada og Wilmer fra Costa Rica. 



Wilmer på gitar


Vi gikk ut med en gang kaka var ferdig, så vi fikk ikke spist noe før vi kom hjem. Da jeg satte resten i kjøleskapet måtte jeg skrive en lapp (Som vi alltid gjør hvis vi putter noe i kjøleskapet)for å holde folk unna. 

Vi hadde masse egg igjen fra kakebakingen, så jeg og Åsa bestemte oss for å lage hvitløksomelett til frokost. Det var noe annet enn kantinematen det!








Vi måtte jo også spise mer eplekake fra i går!

I dag har jeg virkelig ikke gjort noe som helst annet en prokrastinering. Jeg burde ha gjort noe lekser, men deet får vi ta en annen gang

2 kommentarer:

  1. Det er jentene (mine) som koser seg , det! Nam nam - så bare helt delicious ut <3

    SvarSlett
  2. Mest appetittvekkende blogginnlegget jeg noensinne har lest <3

    åsa

    SvarSlett