mandag 25. oktober 2010

Halloween Party

Skrevet 24 Oktober
Nordamerikanerne og Karibienfolka har overtatt neste uke og erklært North American / Caribbean week (Alle landområder har sin egen uke annenhvert år, Europa har neste år). De bestemte seg derfor for å flytte Halloween en uke frem, så i går hadde vi halloweenfeiring i biblioteket. Jeg har aldri sett så bra kostymer før! Det var helt ekstremt

Marie (Frankrike) og Guillermo (Venezuela)
Begge som Johnny Depp characters (The mad hatter og Sweeney Todd)

Yuval (Israel), Lucy (USA) og Remi (USA) 
som Dick in a box og Tina Turner

Sarah (Bermuda) og Diana (Spania) som scary mimes

Min kjære anreåring Susanne, min kjære roomie Danielle (Israel) og Karla (Chile) som smurfer

Min kjære samåring Oskar som robocop

Meg og Guillermo

Åsa som alv og Marie

Anders (Sverige) som enda en dick in a box og Hatty (England) som Rapunzel



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar