tirsdag 5. oktober 2010

Tomatsuppe (skrevet av Åsa)

Sulten!!! Hehe, lager tomatsuppe mens Marie er hos psykologen - et møte alle førsteklassinger på igjennom for å gi statusoppdatering på trivsel og psyke + anti-røyke-kampanje. Jeg har mitt møte kl 20.00 (?) i kveld, har klart å ikke møte på de to første. I kveld MÅ jeg huske det...

Har sittet på kjemitutorials i dag i 2.5 timer. Har prøve på torsdag. Det er kjempevanskelig, men læreren er veldig kul. Sliter sånn i Standard Level at jeg bytter til Higher Level Chem - lurt? Neppe... Hehe. får se hvordan den delen av livet mitt går! Men er endelig litt lettet, (tror) jeg (kanskje) endelig (muligens) har bestemt meg. Skulle ønske jeg var en litt mer besluttsom person - chenenenene...

Tomatsuppe blir godt! Deretter følger mattelekser, kjemilekser, spansklekser og engelsklekser hvis jeg får tid - uansett er jeg nødt til å få meg en time i treningsrommet - og deretter litt sosialisering - og forhåpentligvis litt søvn. Nå er det skrevet, da MÅ det gjøres!



\\ Marie spiser suppe høhø. Emokledt før møtet sitt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar